статус

Здравните вноски се внасят до 25 февруари

Здравните вноски се внасят до 25 февруари

14.02.2020 10:22

Преди да заплатят здравните си вноски, лицата следва да подават в НАП декларация Образец 7, или да проверят дали имат вече действаща такава. Прочети още

Здравната вноска за безработните остава 28,40 лв.

Здравната вноска за безработните остава 28,40 лв.

20.01.2023 10:10

Без промяна остава минималният осигурителен доход, който в момента е 710 лв. Според Закона за здравното осигуряване, неосигурените на друго основание се осигуряват върху доход, не по-малък от половината от минималния месечен доход за самоосигуряващите се лица. Прочети още

От 1 януари здравната вноска за безработните е 37,32 лв. месечно

От 1 януари здравната вноска за безработните е 37,32 лв. месечно

10.01.2024 10:11

От първия ден на 2024 г. е увеличен минималния месечен размер на осигурителния доход за самоосигуряващите се лица, като той вече е 933 лв. Прочети още

Зъбният статус и леченията вече са достъпни в еЗдраве

Зъбният статус и леченията вече са достъпни в еЗдраве

06.10.2026 11:13

Бутонът „Вашият зъбен статус" отваря схема, която показва състоянието на всички зъби - както постоянните, така и млечните. При избор на конкретен зъб се виждат описаните за него прегледи и лечения. Прочети още

Този уебсайт използва бисквитки, за да осигури по-добро потребителско преживяване. Използвайки, нашите услуги, Вие, се съгласявате с това.  Разбрах!  Повече информация

Затвори